diumenge, 15 de novembre del 2009

Arlette


A Arlette le gusta hacer felaciones.


9 comentaris:

Anonymous ha dit...

Arlette me gusta.
Las felaciones también. En este caso, recibirlas.
Hasta la casual fotografía es de mi agrado.

La composición no.
Al menos espero que la fotografía la hayas hecho tú misma.

Mei ha dit...

A mi también me gusta Arlette.
Y las felaciones. En este caso, hacerlas.
Hasta la NO casual fotografía es de mi agrado, aunque no la he hecho yo misma. Ni si quiera la relación entre foto y texto la he establecido yo. Todo viene de un Medem muy caótico.

Gracias por tu anónima aportación.

irene moray ha dit...

Ho he relacionat de seguida. Vaig de cul. Sempre estic a punt de dir-te "veiem-nos!", però no ho faig perquè és materialment impossible. Quan tingui més temps et prometo que et truco. Guapa.

Elena ha dit...

porqueries

Elena ha dit...

Si parles de porqueries jo no dic res. Per mi els líquids o tenen un gust mundialment catalogat com agradable o els evito. No m'agrada el nom d'Arlette, tinc una amiga que es diu així però escrit Arlet, tal qual, i no la relaciono amb felacions.

Mei ha dit...

Monja avorrida.

ladel63 ha dit...

M'encanta!!! I més en el moment en què ho hem vist!

Elena ha dit...

tu et penses que pots dir monja i quedar-te tan panxa? les que aneu de perbers sou després les més rajades... JA XD

això són porqueries diguis el que diguis...

Dara Scully ha dit...

Y le salen riquísimas además.


miau
trapecista